Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

olibias

29-11-2017 kl. 12:16

Set af 382

har haft samme problem

og af og til kan de også stadigvæk være ret grove ved hinanden, og have sprog som en havnearbejder, MEN når det så er sagt, så syntes jeg at det er blevet MEGET bedre.. Så kan kun sige at sproget retter sig med alderen.

MHT. at sidde forrest så løste jeg vores dilemma sådan her :

Vi nåede seriøst ud i en Google rutebeskrivelse til sidst, hvor der var ballade over at nu havde T siddet foran i 2,1 km længere end jeg gjorde og bla bla bla.
Så det løste jeg nemt ved at sige at forsædet var for voksne der ikke brokkede sig over kørelængder, kunne holde sin mund og ikke var flabet.
Bagsædet var til brokkerøve, uopdragne møgunger og små børn der ville skændes om ALT...

Sjovt nok virkede det, så nu kan de sagtens styre det, og der kommer INGEN kommentarer omkring at sidde forrest... JO det gør der forresten : "må jeg godt sætte min musik på anlægget" (jesus det kan gøre naller i ørerne når man har 2 drenge på 15 med hang til dansk musik hvor der synges om F****, Pa****, P** osv.) Så nu er vi inde på at hvis man ikke kan lade være med at høre den slags musik i bilen, så er man tvangsindlagt til at høre en lydbog med bamse og kylling, eller en cd med Kandis !!! hahahaaaaa

Mvh
Mia, Tobias og Oliver

Dette er et svar til Jeg er ved at blive sindsyg over mine

af Anna (27-11-2017 kl. 17:39)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook