Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Line

11-10-2017 kl. 10:11

Set af 207

Søn 4. klasse har været i forældrerådet

siden det startede i 0. klasse.

I aften skal de fleste fra klassen til "Smagens Time". (Ud at spise 3-retters menu med drikkevarer på lokal restaurant.- Ingen voksne - det er for børn - Claus Meyer koncept)

Ellers har vi fast hvert år følgende på programmet:

November: Bowlingetur - kun børnene og forældrerådet. Vi bowler en time og spiser i den lokale bowlingehal.

Januar: Klassefest kun for børnene - foregår i børnenes klasselokale, som vi pynter festligt.
Menuen plejer at være kæmpe pizzaer fra det lokale pizzaria - sidste år lavede vi dog mad sammen. (Pitabrød med kebab og diverse grønt)
De får masser af guf, sodavand, høj musik, disco og fri leg i gymnastiksalen. Festen plejer at vare fra kl. 17-20 og er et KÆMPE hit!

Marts: Idrætsdag med deltagelse af forældre/bedsteforældre og søskende. Vi starter med morgenløb Rute på 2,5 km. Derefter rundbold (fædre og piger mod mødre og drenge - SÅ sjovt)
Og diverse andre sportsaktiviteter - fodbold mv.
Vi slutter med grillpølser. Om aftenen fest kun for forældre. Hvert par / forælder medbringer enten forret eller hovedret til 4 personer - vi i forældrerådet sørger for ost. Vi deler ud, hvem der skal sørge for hovedret/forret. Dans og hygge til den lyse morgen.

Juni: Skovtur med medbragte madpakker - tak for i år. (Altid torsdagen inden sidste skoledag)

Dette er et svar til Ideer til klassearrangement

af Anno (07-10-2017 kl. 21:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook