Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

29-09-2017 kl. 14:20

Set af 341

(2)

Det hele kulminerede så i onsdags, hvor jeg havde aftalt med moren at vi hentede efter basket og tog X med. Når jeg så kommer til at hente drengene, hilser jeg X som ikke svarer og bare går forbi mig. Jeg vender mig om efter ham og siger (ret højt) X, du skal med os hjem. NEJ siger han, uden at stoppe, uden at vende sig om og går bare videre. Jeg undres lidt, så jeg går et par skrev efter ham og siger ”jeg har altså aftalt med din mor at jeg skulle hente dig”. Han stopper stadigvæk ikke, vender sig ikke om, men siger bare (ret højt, da han er et par metre væk) ”nej jeg skal ej!” og skynder sig så videre. Jeg kunne ikke rigtigt løbe efter ham, da jeg også skulle få egen søn med, så jeg står og er meget forbløffet, får min søn afsted og vi går ud til parkeringspladsen mens vi diskuterer hvad vi skal hvis X ikke er ude på parkeringspladsen. Samtidig SMS’er jeg moren og siger ordret ”X siger at han ikke skal med os og når jeg forsøger at snakke med ham går han bare… Så jeg bliver nok nødt til at køre uden ham?? ”
Når vi er ude på parkeringspladsen er X forsvundet, så jeg sender en SMS til ” Hvis I har aftalt med ham at I henter ham, så må I give mig besked, ellers står jeg og tror at jeg skal have ham med??”
Fint nok, barnet er forsvundet, så han er nok blevet hentet, så jeg og min store kikker lidt rundt om hjørner til at se om X er der, finder ham ikke så vi beslutter at køre hjem. MEN har det overhoved ikke godt. Hvad hvis jeg skulle hente og han nu står der alene? (helt klart med mobil fordi han sidder altid med hovedet ned i mobilen mens vi kører)?

Deles igen

Dette er et svar til Problemer med veninde søn - løsning? (1)

af Zzolla (29-09-2017 kl. 14:19)

Svar til dette indlæg

(3) Zzolla 29-09-17
kl. 14:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook