Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

bullen

27-09-2017 kl. 10:05

Set af 306

Min venindes syn på min datter

Min yngste har haft nogle udfordringer ( umodenhed mm ) og har gået 0 klasse om. Hun går nu i 2 klasse og har det bare super godt nu og ser ud til at have fundet sig selv :-)

Til en pigekomsammen for nylig er der en der spørg til min datter og jeg svarer at det går super godt og bla bla bla.

Men så afbryder min veninde og siger "naaaaajjj er det nu rigtig? For hun er da stadig en stor mundfuld ..." og en masse andet om min datter.

Jeg er helt pap .. og kan ikke rigtig komme til genmæle da der blandt andet sidder en del piger som jeg ikke kender ... og jeg var ikke helt forberedt på det.

Min veninde siger også at det ikke klæder mig at prale med hendes høje begavelse!!!! ... min datter er højt begavet men det er bestemt ikke noget jeg praler med ... det kan tvært imod være en stor udfordring.

Jeg er faktisk ret ked af det ..... min veninde havde fået en del vin, men så skal jeg sgu lige love for at sandheden kom ud.

Er det bare mig som ikke vil se det i øjene .... og er det altid ok for en veninde at ytre sig??? .....
Kan ikke greje hvad det er som nager min veninde...

Er jeg for nærtagen ???

Svar til dette indlæg

Bestemt ikke OK mig selv 27-09-17
kl. 14:01

Det er da SLET ikke ok SØS! 27-09-17
kl. 10:49

jeg synes overhovedet ikke at det er ok Mini 27-09-17
kl. 10:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook