Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Junimor

12-08-2017 kl. 12:23

Set af 158

Njarhh

Jeg har ikke nogen fast mening om, hvornår børn er for store til at sove hos deres forældre. Jeg synes, at det er mærkeligt, når teenagere sover hos voksne, men folk har jo forskellige grænser.

Jeg ville blive meget overrasket, hvis min 15-årige datter sov i samme seng som min mand, hvis jeg ikke var hjemme. Og jeg mener, at børn før eller siden skal ud af forældrenes seng: Da jeg fik min første kæreste, havde jeg en klar forventning om, at han ikke kom direkte fra mors seng. Og vi er vel alle enige om, at ens mand ikke skal sove hos ens svigermor, ikke? Og når vi er det, skyldes det jo, at sengen ER et intimt (ikke seksuelt) rum.

God weekend
Junimor

Dette er et svar til Siger hvem ?

af Mutti (12-08-2017 kl. 11:21)

Svar til dette indlæg

Tror du da at enten Mutti 12-08-17
kl. 12:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook