Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

03-08-2017 kl. 16:14

Set af 119

lækkert hotel med mejsel inkluderet!

jeg havde vist glemt at det var et fedt hotel, du ønskede som overnatning. Der er secret escapes perfekt - se her. Der er 46% rabat i dag på forlængede weekender, der er mange ledige i september:

Vild luksus til 1000 kr pr nat centralt, med kæmpe indre have, pool, morgenmad - og det skøreste hotelekstra, jeg endnu har hørt om: en mejsel, så du kan hugge dit eget lille stykke berliner mur ud af et stykke, de har indkøbt til deres gæster!

www.secretescapes.de/the-westin-grand-berlin-berlin-deutschland-2/sale?gce_urgv2=0

Nå, NU skal jeg nok holde mund med mine tips og lade andre komme til ;-) håber I får en skøn tur!

Dette er et svar til haha :-) forstår dig godt

af mini (02-08-2017 kl. 19:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook