Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

01-08-2017 kl. 16:23

Set af 204

Mini har været på stederne, og

derfor er der vel ingen grund til at tro, at hendes vurdering bygger på snobberi.

I mange storbyer er der efterhånden alt for mange turister, og derfor er det rart, når der er kendere, der kan komme med gode råd om, hvordan man kan opleve noget lidt mindre turistet.

Om et virksomhedsbesøg er et turiststunt kommer efter min mening an på, hvor god guiden er, og hvor meget af produktionen, man får lov at se. Jeg er - for mange år siden - blevet lokket til at besøge Rittersport-fabrikken i Sydtyskland, men vi blev kun lukket ind i en butik på randen af fabriksområdet, hvor de solgte Rittersport tæt på udløbsdatoen med en lille rabat. Det var i hvert fald et stunt. Og så har jeg været på rundvisning på Toms Chokoladefabrik, og det var spændende.

Jeg ser ikke noget snobberi omkring chokolade i minis indlæg. Man fornærmer vel ikke nogen ved at sige, at Rittersport ikke er kvalitetschokolade.

Vh. Stine

Dette er et svar til Sikken en snobbet holdning

af Nansen (01-08-2017 kl. 14:34)

Svar til dette indlæg

Man kan da godt såre Nansen 01-08-17
kl. 21:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook