Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

11-07-2017 kl. 07:19

Set af 131

Det ER dyrt

Min datter har en MBK som hun fik sidste år til sin 10 års fødselsdag, og min søn en Raleigh som han fik i år da han fyldte 14 år. Begge cykler har kostet 4.000 og er købt ved cykelhandler. Men som skrevet med 1 års mellemrum. Min søn kan bruge sin de næste mange år, da han denne gang har fået en voksencykel.
Det er vigtigt at du køber en cykel med et let stel.
Mine er 'almindelige' cykler, dvs. sådan noget City bike. Altså ikke racer, mountain bike og lignende. Så bliver prisen noget højere, men mine har slet ikke brug for (eller ønske om) den slags cykel.
Min søn fik en 'sidste års model'. Samme som i år, farven var bare sort i stedet for blå. Så der sparede jeg næsten 1.000 kr. på en helt ny cykel. Det har jeg gjort før.
Jeg har som regel taget rundt og kigget ved forskellige
cykelhandlere for at tjekke udbud og pris, og så har jeg taget dem med ud for selv at vælge på deres fødselsdag hos den cykelhandler jeg har udset mig :-)

Dette er et svar til Cykler til børn

af Anno (10-07-2017 kl. 20:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook