Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

10-07-2017 kl. 07:52

Set af 294

Jeg synes

300 vil være OK, men til den stramme side, mens 500 er alt for meget. Og så mener jeg man skal vide præcis hvad det er og hvor meget det koster, for at kunne give et svar. Det andet virker lidt useriøst.
Og sådan helt generelt så virker det da som om der bliver arrangeret (ALT for) meget i den klasse. Det ville vi ikke have hverken tid eller overskud til.
Min søn har lige været til overnatning (7. kl.), det foregik på skolen sammen med en lærer. De skulle medbringe 60 kr. til pizza samt eget drikkelse. Men alt dette var meldt ud på forhånd.
Hvorfor er det at det altid skal skrues op når det er mænd der arrangerer? Undskyld hvis jeg fornærmer nogen, men det har jeg altså set alt for mange gange med forskelligt.
Og det var da interessant at vide hvad de 300-500 skal gå til. Det er jo slet ikke sikkert der er et arrangement man har lyst til at deltage i - uanset prisen!
Og har I ikke en klassekasse der kan være med til at betale?

Dette er et svar til Nysgerrig vedr. klassearrangement?

af Anno (10-07-2017 kl. 00:40)

Svar til dette indlæg

Ærligt... LL 10-07-17
kl. 08:42

Ærligt... LL 10-07-17
kl. 08:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook