Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

04-07-2017 kl. 10:50

Set af 252

Jeg syntes du skulle

Jeg kan forstå på dig at du bliver lidt "jaloux" på det hans ekskone og deres fortid sammen.. I stedet for at bede ham om at tage billedet ned kunne du have forslået ham at billedet kunne rykkes ind til børneværelset ??

Jeg er sikker på at det billede betyder meget for ham fordi hans børn er på, derfor er hans "behov" nok stort for at gemme det billede. Han ville med garanti ikke have billedet hængende hvis det kun var ekskonen der var på.
Du må stole på at det er dig han vil, og dig han elsker, ellers ville han jo ikke have været sammen med dig i så lang tid. Hvis du gerne vil fortsætte med at være sammen med ham, tror jeg du bliver nødt til at bide din jalousi i dig ellers tror jeg desværre at han flygter...

Der ud over skal du nok overveje om du måske skal bede om en samtale med din læge eller anden faglig person som kan hjælpe dig med at tackle din jalousi, for selvom du måske er blevet såret før, så er det ikke alle mænd der er nogle svin. men man kan desværre selv få dem skubbet over i den anden grøft ved at være på nakken af dem hele tiden. Du skal også huske at hans dagbog er hans private, og ikke noget man lige skal snuse i/flytte rundt på, så billedet pludseligt "falder ud", det er det første skridt til at bryde en tillid han viser dig ved at have den liggende fremme.

Jeg er sikker på at du er en skøn person, og i vil få det meget bedre sammen ved at tage snakkene stille og roligt, fremfor beskyldninger om diverse ting. Det vil også give dig en ro hvis du accepterer hans fortid, fremfor at dvæle i hans fortid.

Mange knus
Mia

Dette er et svar til Familiebillede i sin pung

af Lise (01-07-2017 kl. 22:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook