Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

JEB

28-06-2017 kl. 08:17

Set af 452

Jeg tror

At børn har det bedst med glade og velfungerende forældre!
Jeg har en nær veninde, der har stået i samme situation som dig. Kæmpe hus, store biler, dejlige børn, de skændtes aldrig. Men hun kunne ham bare ikke, og når man er sidst i 30'erne er det bare ikke i orden. En familie består at alle de personer der er, ikke kun børnene. Og at blive sammen for børnenes skyld er helt tåbeligt. Derimod er det fornuftigt at blive skilt så alle får en dejlig hverdag.
Hun gik fra ham for ca. 1 år siden, og han var bestemt heller ikke interesseret i at de skulle skilles, men sådan blev det. Børnene var 8 og 10 år.
De har nu alle 4 en rigtig god hverdag, men de er virkelig også super gode til at samarbejde omkring børnene, og DET er nøgleordet når man går fra hinanden, og der er er børn. De bor 7/7, og det fungere rigtig fint.
Hvad der er det rigtige for DIG ved kun du. Men at bilde sig selv ind at man bliver for børnenes skyld er simpelthen en sovepude, og har ingen hold i virkeligheden (jeg er selv skilt for 7 år siden, og det var det bedste jeg kunne gøre for mine børn, jeg har dem 10 dage ad gangen).

Dette er et svar til 2, del..... :-)

af Ano (28-06-2017 kl. 00:31)

Svar til dette indlæg

Tusind tak :-) Ano 30-06-17
kl. 01:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook