Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

26-06-2017 kl. 07:36

Set af 196

Også regngøringshjælp her

Og jeg har haft den samme i 11 år, så det er meget trygt.
Hun fik en skade i skulderen sidste år i november, så frem til maj tog jeg selv rengøringen, hvilket kunne hænge sammen, da der ikke er så meget i haven i den periode :-) Ellers går det bare ikke, da jeg er alene om det hele, og har 4.600 m2 grund - pyha...
Her gjorde jeg det enten torsdag efter arbejde (de weekenden hvor børnene var ved deres far) ellers fredag over middag, da jeg som regel arbejder hjemme fredag, og slutter omkring kl. 13. Enkelte gange delte jeg det så jeg tog den ene etage torsdag og den anden fredag.
Og da vi har et par langhårede katte er det altid nødvendigt at svinge støvsugeren 1-2 gange om ugen ud over det, og det gør jeg jo altid selv.

Dette er et svar til Rengøring

af Ano (23-06-2017 kl. 08:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook