Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

12-06-2017 kl. 08:00

Set af 144

jeg har lige booket

for min arbejdsplads - et 3 stjernet hotel, der hedder Queens Hotel og ligger lige nord for Sergels Torv i en roligere ende af Drottningegatan, som er det store shoppingstrøg. Det virker som et fornuftigt og pænt hotel med inkluderet morgenmad. Det var faktisk ikke så nemt at finde et hotel i Stockholm (altså ikke et hostel eller den type) på den rigtige side af 1000 kr/nat.

Men hvis du er lidt mere fleksibel med tid og sted end jeg var, og hvis det skal være lidt mere luksusagtigt og romantisk, så tjek secretescapes.com. Nogle gange får man flere tilbud, hvis man tjekker ind som tysker, svensker osv.

Lige nu har de et enkelt hotel ("Old-world palace style at a beautiful hotel in central Stockholm") nedsat med 67 %, hvis man søger på engelsk, men mange flere muligheder, hvis man ændrer sprog/nationalitet til tysk. Svensk har jeg ikke prøvet endnu. Men prøv dig lidt frem..!

Sergels torv er centrum for dagliglivet med stort kulturhus mm. Som turist vil du nok også gerne bo i gåafstand af Gamla stan - øen der ligger mellem shoppingområdet og det trendy Söder Malm.

God tur!

Dette er et svar til Stockholm

af Eva (12-06-2017 kl. 07:43)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook