Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

08-06-2017 kl. 10:18

Set af 195

risiko/gevinst

www.cancer.dk/hpv-vaccine/noegletal-om-hpv-vaccinen/

ifgl denne her får 2400 piger vaccine symptomer, der er så alvorlige, at de er blevet indberettet.

Versus: cirka 2100 kvinder får livmoderhalskræft, som de dør af eller får bivirkninger af.

Oveni de 1500, der undgår at få livmoderhalskræft ifgl linket, skal der jo lægges de 30% som hpv vaccinen ikke beskytter imod, altså får i alt ca 2100 kvinder hpv-fremkaldt livmoderhalskræft.

jeg kan sagtens forstå, at du er imod. Der er livs-invaliderende bivirkninger både af vaccine og af kræft, så det handler i princippet om de 350 personer der dør om året. Det er et relativt lille antal; kun lidt flere end der dør i trafikken. Og det er endda kun et formodet antal, da man ikke har faktiske langtidstal endnu. Så hvorfor risikere noget, når ens datter ovenikøbet fortsat kan blive ramt af den trediedel af hpv-typer, som vaccinen ikke beskytter imod?

Omvendt er det også svært at forstå, hvad det kan være ved vaccinen, der giver symptomer; den har åbenbart færre tilsætningsstoffer end de sædvanlige børnevacciner. Hvis 80% af alle får en hpv infektion i livet, så skulle den jo også kunne give samme problemer?

Dette er et svar til OK

af JEB (08-06-2017 kl. 09:14)

Svar til dette indlæg

hov pinligt mini 08-06-17
kl. 10:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook