Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

02-06-2017 kl. 12:30

Set af 317

her droppes de...

han som er snart 13 år har meldt ud at han ikke vil konfirmeres næste år (lige som fætter Betram) og det samme har den på 10 gjort. Så det ser ud til at der bliver ingen konfirmationfester i min familie.

Ikke at det gør den store forskel for os, så børnene får lov til at bestemme. Del af aftalen er at de får større non-konfirmation gave, så de ender med at få som gave stor del af det festen ville ha kostet. Her regnede vi med at fest i prislejen 20-30.000 og den nuværende aftale (med ham på 13 som skulle konfirmeres næste år) er at han får derfor den fedeste spille-computer til 15-20.000 som gave og ingen fest (det var hvad fætter Betram gjorde for 2 år siden og begge mine spilleglade nørdede drenge blev helt lune på ideen, de vil begge meget hellere stor gave end fest ;-). Så det er planen. Personligt er jeg ikke stor tilhænger af fest, først og fremmest synes jeg at man bruger MEGET tid på at planlægge og udføre fest og den som holder det har svært med at nyde selve festen. Også finder jeg dem dyre og vil heller bruge pengene på noget andet, så dette plan passer mig udmærket.

Solveig

Dette er et svar til Konfirmation - budget.

af Ano (31-05-2017 kl. 10:10)

Svar til dette indlæg

forstår jer godt mini 03-06-17
kl. 09:56

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook