Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

15-05-2017 kl. 08:48

Set af 203

Nyt job - måske helt forkert :-(

Jeg startede nyt job 1/5, og det føles bare ikke rigtigt. Det er søde kollegaer og en sympatisk chef, men...
Der er nogle (for mange) ting der ikke er som aftalt, og det er jeg virkelig træt af. Jeg har selvfølgelig allerede talt med min chef om det. Noget er som det er, og så var der noget han skulle under søge. Hmm...
Det første er nogle ting omkring noget kørsel, så har det været noget omkring min arbejdsmobil (som jeg jo ikke har for min skyld, men for deres, da jeg har min egen ved siden af), og kom han lige i onsdags med noget jeg skulle kigge på, og det er noget jeg til samtalen udtrykkeligt sagde at jeg ikke ville lave :-(
Jeg lægger meget tid i forbindelse med job. Vi snakket 11-12 timer om dagen og derfor skal det bare spille max, ellers er det ikke det værd.
Hvad ville I gøre? De ting der er, har jeg som sagt påtalt, og der er nok ikke meget håb om en ændring.
Og får man karantæne, hvis man stopper i prøvetiden?

Svar til dette indlæg

Min erfaring Mig 21-05-17
kl. 18:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook