Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

sarah

11-05-2017 kl. 10:54

Set af 280

Min datter vil ikke lege med sin kusine

Jeg har det problem, at min datter er jævnaldrende med sin kusine og farmor og kusinens mor presser på for, at de skal lege sammen.

Problemet er bare, at de lege hendes kusine vil lege er virkeligt grænseoverskridende og både min datter og jeg er meget utrygge ved det.
De er hhv 8 og 7 år gamle, men min datters kusine leger konsekvent lege hvor hun vil bolle eller berøre. Altså ligge ovenpå min datter, eller kysse eller kramme hårdt. Kilde osv. Sidst vi var til fest med familien, kom min datter pludselig helt felbrisk ind til mig i stuen og det viste sig så, at hendes kusine havde lagt sig oven på hende i rigtig lang tid og min datter følte ikke hun kunne komme fri.

Jeg har gået og ventet et par år på, at hendes kusine skulle vokse fra de her lege, men det er endnu ikke sket.
Farmor presser meget på for at de to piger skal ses hos farmor:( jeg har forsigtigt forsøgt at sige til farmor, at de ikke leger så godt, men det afviser farmor og siger det er løgn...

Så hvad gør jeg?? Jeg tror jeg taler for døve øre og helt ærligt er det jo et lidt ømtåleligt emne at tage op og sige direkte til familien....

Svar til dette indlæg

Tal om det. Ano 11-05-17
kl. 11:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook