Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

kirstine77

02-05-2017 kl. 15:09

Set af 195

hjemme hos os

Hej
Min mand arbejder 8-16 og jeg har skiftende arbejdstider med dagvagter og aftenvagter. Jeg arbejder hver 2. weekend og har en del afspadsering. Det betyder at jeg de fleste uger har min 2 hverdagsfri. Når jeg har dagvagt har jeg fri kl. 15. Mit arbejde ligger 15 min fra hvor vi bor.
Vi har 2 børn på 10 og 5 år. Den store cykler selv i skole, og kan godt være alene hjemme i op til et par timer. Både morgen og eftermiddag. Den lille går i børnehave.
Vi bestræber os på at den lille ikke bliver hentet senere end 15.30. Der kan være dage hvor det er kl 16.15 men dem er der ikke mange af. Jeg ordner alle indkøb, rengøring og andre huslige ting når jeg har fridage. Jeg prøver også at arrangere aftaler så vidt muligt i dagtimerne. Jeg har en del veninder i samme branche som mig der også har fridage.
Jeg synes vi har en hverdag hvor vi har meget tid sammen med børnene, og vi gør meget ud af at være sammen som familie. Vi holder nogle weekender fri for aftaler for at ligge på sofaen med dyner og se film, gå ture, spise dejlig mad sammen med børnene.
Vi ser, desværre, nogle af vores venners børn der har meget travlt og ikke tid til at kede sig. Det er vi meget opmærksomme på ikke sker her.
Mht legeaftaler så klarer den store det selv, og er god til at mærke efter om han har lyst. Han har måske 3 om ugen inkl weekenden. Den lille har max 4 aftaler om måneden. Hun leger med nabopigen tit og det tæller ikke med her.
Jeg synes vi har en god hverdag og vi er gode til at vælge hvilke ting vi synes er vigtig at deltage i

Dette er et svar til Hverdagene

af Sille78 (02-05-2017 kl. 13:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook