Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

24-04-2017 kl. 19:30

Set af 127

Hvad har du i tankerne?

Normalt ville jeg sige "jeg jeg jeg".

jeg tilbyder nemlig normalt at bage kager for alt og alle, hvor jeg kun kræver penge for materiallet (som er stadigvæk ofte ret dyrt, da jeg gerne bruger masser af dekoration på kagerne) og så giver jeg arbejdet så jeg kan have en gund til at øve mig.

Lige i øjeblikket er jeg lidt handikappet, da min ovn ikke fungerer optimalt. Det sagt så tror jeg stadigvæk jeg sagtens kan levere en lækker kage, den vil så bare indeholde lidt mindre komplicerede bunde men man kan sagtens lege med fyld og dekoration...

Så hvad var tanken? Jeg leverer allerede 3 kager til en anden konfirmation. Der bliver det brownie bund med noget lækkert hindbær/jordbær/skovbær-fromage ovenpå, sandsynligvis med nogle hvid-chokolade-bomber (bobler inde i fromagen) pyntet med masser af friske bær, friske blomster og søde spiselige sommerfugle (gumpaste) i hvide-lyserøde-grønne toner.

Så hvad er tanken hos dig? Og er det som dessert? Som det eneste til en reception? Til kagebord? Som ekstra? Det det skal bruges til giver selvfølgelige en del variation i den kagemængde der skal til.

Solveig

Dette er et svar til Kage til konfirmation..

af Viola5 (23-04-2017 kl. 23:16)

Svar til dette indlæg

Hvor er du dog bare sød....... Viola5 24-04-17
kl. 21:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook