Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

24-04-2017 kl. 14:44

Set af 149

Tøj til 12 årig dreng på 180 cm ??

Hej jer med teenager drenge.

Hvor køber I tøj for dem?

Min 12 årige er blevet ret høj og passer derfor endelig i voksne-størrelser. MEN han er samtidigt ret barnlig, har en del mening om tøj samtidigt med at han er ret ligeglad og gider ikk... på en mærkelig måde...

Sidste gang vi var ude sammen var vi forbi Jack&Jones og der fik han nogle trøjer og bukser han er glad for... Moren prøvede at trække ham forbi H&M (da han normalt ødelægger tøj rimelig hurtigt OG vokser ud af det også hurtigt, så hun gider ikke betale for meget)... men han kan ikke li voksentøjet i H&M

Har i nogle net-butikker (så jeg slipper for at trække en møj-sur dreng i butikker) som sælger tøj til unge voksne. Han kan ikke li for meget print og er glad for neutrale farver (sort, hvidt, gråt). Lige nu mangler vi en forårsjakke og et par kortærmede t-shirts og det skulle være noget som kan købes på nettet (bukser skal han prøve på).

Håber nogle har gode butikker (og bare så det er på plads, det her er en mor som IKKE betaler 3500 for en forårsjakke og 1500 for en t-shirt (og nok ikke engang 500 for en kortærmet t-shirt) så kom med noget godt og ikke alt for dyrt...).

Solveig

Svar til dette indlæg

Hej Zzolla olibias 27-04-17
kl. 08:57

Uniqlo er vist ret populært Elm 25-04-17
kl. 16:33

Med den højde er du nødt til GM 25-04-17
kl. 06:44

Teenstyle.dk KamillaS 24-04-17
kl. 17:11

Mine piger Den gamle 24-04-17
kl. 15:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook