Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

24-04-2017 kl. 07:56

Set af 104

Mexico i 19 dage

+transport så vi ender på næsten 3 uger da det tager et dogn at flyve derover.
Vi flyver til Cancun, hvor vi er i et par dage. Så lejer vi bil og kører med overnatninger 2-3 gange hver sted, hovedsageligt er det et miks mellem strand og oldtidsminder og mexicansk kultur - ender igen på strand i Playa Del Carmen og flyver hjem igen. Vi overnatter på 4-5 stjernede hoteller hele vejen igennem til at være sikre på at kvaliteten er i orden.

Vi betaler ca 14.000 per person for bil, hoteller med morgenmad men ikke fuld kost og flyv tur-retur. Og så kommer der mad og udflugter oveni (vi skal fx dykke en del). Så det ender nok på omkring 80.000 for det hele.

Det skal siges at de 50.000 deraf er gave fra mine svigeforældre som besluttede at de ville rejse med os i steden for at holde stor fest til deres 70 års fødselsdage (i år). Rejsen er derfor også i samarbejde med dem og de ville gerne til Mexico (jeg ville til Indien eller Sri Lanka men manden ville ikke, manden ville til Bali mens svigeforældrene ville ikke...).

Næste sommer forstiller jeg mig at vi holder 1 uge i sommerhus i Sverige og så tager til Sri Lanka i efterårsferien og tilføjer 1-2 uger oveni til at nå op på 2-3 uger i alt. Det kunne vi ikke i år, da det er besluttet at vi skal til Island i efterårsferien (vi skal mødes med nogle amerikanske venner deroppe).

Solveig

Dette er et svar til Sommerferie - inspirer mig

af Line (22-04-2017 kl. 10:41)

Svar til dette indlæg

p.s. Zzolla 24-04-17
kl. 08:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook