Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mini

22-04-2017 kl. 11:29

Set af 84

mad og natur

jeg mente: SPÆNDENDE mad! "Mad" skal der jo nok være uanset hvor man tager hen;-)

vi prioriterer steder med et lækkert lokalt køkken. Barcelona og Gotland har fx mange friske råvarer og har holdt fast i traditionerne, samtidig med at Barcelona jo også har et veludviklet gourmetkøkken, hvis man er til den slags.

Vi er mere til noget midtimellem; altså det traditionelle med et twist, lavet af nogen, der virkelig brænder for deres arbejde, et sted hvor der er en god stemning og mange lokale. Vi kender også en del af den slags steder i Berlin.

Vi har tit været afsted i 4 uger, hvor halvdelen af tiden er i naturen og anden halvdel var en storby.

Dette er et svar til Gotland og Berlin

af mini (22-04-2017 kl. 11:19)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook