Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

20-04-2017 kl. 09:30

Set af 167

jeg kan godt lide Esprit.... og er 46 år

Nu har jeg ikke været inde i Only i ca 20 år (undtaget når jeg ledsager mine søsters piger) så jeg er nok meget enig med dig i vurdering af tøjet der.

Esprit synes jeg sagtens man kan bruge selv om man er over 40... jeg gør i hvert fald.

Ellers køber jeg høvedsagligt tøj når jeg rejser. Og er ikke særlig afhængig af mærker... jeg går bare ind i de butikker som er i det shoppingcenter jeg nu er i og prøver det på... Bukser er jeg besværlig med, svært med at finde nogle som passer mig godt... så når jeg finder nogle jeg kan li køber jeg mange og så bruger jeg dem længe...

Har lige været på Masai hjemmeside (kendte ikke mærket før) og jeg tror at jeg er enig med de andre... gå ind og prøv. Alt andet lige synes jeg altid det er fedt at mixe, så køb noget Masai (top/tunika) og pep det op med rå bukser fra H&M... Eller tag en dag og shop, tag til andre shoppingcentre end den du kender bedst og gå ind i alle deres butikker (ligegyldigt om du er for gammel eller for ung) og prøv... Jeg finder nogle gange tøj jeg kan li i meget damede butikker, hvor der så er 1 stykke tøj som er lige mig og omvendt, kan jeg finde noget i en butik som ud over det ene stykke tøj jeg kan li, kun indeholder noget for dem på ca 14 år...

Solveig

Dette er et svar til Hvilken aldersgruppe - Masai dametøj

af Anni (19-04-2017 kl. 21:43)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook