Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mor

14-04-2017 kl. 18:35

Set af 292

min mand og jeg

har kendt hinanden i 25,5 år- så længe har vi været kærester, siden jeg var 17 og han 21. Vi kender hinanden godt- vi har været igennem mine forældres død, hans forældres kræftsygdom ( som de har overlevet) og vi har to dejlige drenge sammen på 9 og 15 år- den yngste med nydiagnosticeret ADHD. Vi har det rigtigt godt sammen og har altid delt mange fælles interesser.

Vi kan godt sidde i sofaen en aften og bare smalltalke men vi nyder at planlægge rejser, han ringer hver dag, når han kører hjem fra arbejde, men vi hygger os ved at gå i biografen- se forskellige film som vi kan diskutere- vi supplerer hinanden godt- han elsker teknik, jeg er ligeglad men han er god til at finde det, han ved jeg kan få glæde af- han finder apps så jeg kan lytte til bøger. Hvis jeg er træt efter arbejde og efter at have givet den gas i huset efter arbejde med oprydning, tager han mad med hjem.

Vi nyder hinandens selskab, elsker at gå ud, med og uden børn, elsker at rejse og nyder ( hvor mærkeligt det end lyder) at have fælles projekter- det sidste er så at ordne garagen og loftet og det har faktisk været hyggelig.Lige for tiden arrangerer vi ferie til sommer til New York og vi bruger mange timer med at hygge med planlægning.

Vi er hinandens bedste venner, og jeg kan sige alt- han er enormt ukompliceret at leve med og han har en dejlig famlie ( altså min svigerfamilie)- selvfølgelig har han nok også noget der irriterer mig, men det har jeg jo nok også selv.

Dette er et svar til Hvor meget snakker du med din partner

af Anno (14-04-2017 kl. 16:30)

Svar til dette indlæg

Lyder helt vildt Anno 14-04-17
kl. 18:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook