Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anobanano

09-04-2017 kl. 14:38

Set af 267

ferie og skilsmisse...

jeg blev skilt i august og vi står for vores første sommerferie som skilsmisseforældre.

Jeg skal planlægge ferie inden 1. februar og ringer til min eks, som ikke mener han kan tage stilling til det og ikke har præferencer. Jeg tager uge 28-30. Uge 30 er presset på arbejde men jeg får lov (på bekostning af andre).

Jeg skriver til eks at jeg har valgt de uger, hvorefter han skriver at han er ude at rejse uden børn i uge 27??? Han vil ikke godkende ferien fordi han ikke kan få 3 uger sammenhængende. Forståeligt nok tilbyder jeg at jeg kan flytte min ferie til uge 27-29. JEG KAN IKKE FÅ FERIE EFTER UGE 30. da jeg synes det er synd for den kollega der fik afslag i uge 30 tilbyder jeg den til hende. Hun takker ja.

Min mand forlanger nu at jeg tager ferie i uge 30-32 da han har planer (delvis uden børn) i de første uger. JEG KAN IKKE FLYTTE DEM EFTER UGE 30. Min eks siger at hans mor passer børnene i hans ferie da han er ude at rejse noget af tiden uden dem.

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke skal have børnene når de alligevel skal passes af andre/ farmor. Nu vil han have en advokat henover. Det mener jeg jo er spild af penge, men OK. Har jeg nogle rettigheder mht "førsteprioritet" når han får dem passet udenbys? de er 9 og 11 år.

Svar til dette indlæg

Hvorfor ikke stats amt Lenell 09-04-17
kl. 16:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook