Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kamma

07-04-2017 kl. 10:18

Set af 121

Jeg kan godt lidt mere ;)

Men alligevel ikke så meget, fordi I har en 5-årig med, og det har jeg ikke prøvet.

Man kan leje seqways og så en guidet tur, men det er nok kun aktuelt for den store. Ved faktisk ikke hvor høje børnene skal være.

Ellers kan man leje sådan nogle små gule biler, hvor der er en båndet guide der fortæller om de steder man kører. De er ret sjove.
www.magasinetreiselyst.no/reportasjer/barcelona-pa-fire-hjul

Ramblaen er ikke særlig spændende synes jeg, men jeg er sikker på at børnene synes noget andet, så på den måde er den måske en gåtur værd alligevel. Der er masser af mimere i nogle vilde vilde udklædninger.

Palau de musica som er musikhuset har ind imellem flamencodans på programmet, det er en forholdvis kort forestilling på 1-1,5 time og meget imponerende. Om ikke andet er musikhuset i sig selv helt vildt flot. Det er bygget før Gaudis tid, og man aner at han har fået noget inspiration herfra. Det er også et besøg værd uden at gå ind til en forestilling.

Der ligger også et shoppingcenter på havnen, som er udmærket. Det er ikke voldsomt stort, men der er nogle gode butikker bla. Desigual og et par gode legetølsbutikker. Det kan være fint, hvis man trænger til lidt air condition på en varm dag.

Park Guell er også ret fantastisk at gå rundt i og der er masser af plads til børn.

Det er billigt at køre taxa dernede, så tøv ikke med at tage rundt på den måde.

Dette er et svar til Flere med gode tips???

af SØS! (07-04-2017 kl. 09:58)

Svar til dette indlæg

Fedt mand! Tak :o) SØS! 07-04-17
kl. 11:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook