Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

04-04-2017 kl. 13:02

Set af 108

well...

jeg har ikke været på rejse i USA med baby. MEN jeg kan fortælle at derovre transporter folk sine børn rundt i klapvogn hele tiden og helt til de er ret store (tit ser man store børn på 4-5 årige køres rundt i klapvogn). Så jeg tror ikke det er super svært at komme rundt med klapvogn. Jeg rejser selv et par gange om året til Boston og har også været et par gange i NY og en enkelt gang i Washington (men så var jeg der også i 3 uger på arbejde).

Angående amning, så ved jeg at det er ret omdiskuteret. Så jeg ville selv nok vælge at gøre det så privat som muligt. Bare til at være sikker... Det sagt er du på rejse på nogle af de steder hvor der er ret mange som ikke er helt så konservative, så det er nok til at have med at gøre at amme andre steder end ind på toilettet.

Held og lykke med det. OG husk at du kan ALDRIG efterlade baby nogensteder. Ikke sovende i bil eller klapvogn lige uden for vinduet eller denslags. Det gør man ikke... barnet skal være sådan at du altid kan nå at røre ham... ellers misrøgter du ham (ifølge amerikanere ;-)

Solveig

Dette er et svar til anbefalinger søges, rejse med bsby i USA

af Lene (03-04-2017 kl. 09:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook