Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stenz

31-03-2017 kl. 09:43

Set af 118

Lidt tips til vestlige Mallorca

Hej

Mallorca er fantastisk. Vi var der for 2 år siden i 14 dage. Først 3 dage i Palma, hvor vi så de seværdigheder, der er og ellers bare tullede rundt i byen og shoppede lidt hyggede.

Derefter lejede vi bil og boede først 5 nætter på en Finca mellem Palma og Port Soller. Jeg kan ikke huske, hvad den vi boede på hed, men der findes en masse f.eks Agroturisme Finca Sa Maniga.
De er allesammen gamle landbrugsejendomme, som er omdannet til hotel. Den vi boede på havde 8-10 dobbeltværelser og et skønt lille poolområde. Morgenmaden blev serveret på terassen ved borde, som var reserveret pr. værelse, så antal stole passede med antal gæster på værelset :-)

Mens vi boede på Fincaen kørte vi en del rundt i området. Bla. til Valldemossa, Banyalbufar, Sant Elm og Deia. Det vestlige Mallorca er bjergrigt og byerne er gamle og hyggelige. Vil man gerne bade undervejs, kan man mange steder køre ned til vandet af snørklede veje. Du kommer ikke ned til kæmpe sandstrande, men små hyggelige stenstrande og som regel en lille havn.

Den sidste uge havde vi lejet en ferielejlighed i Port Soller. Igen en hyggelig by, med en fin strand. Vi valgte en lejlighed, da 14 dage på hotel er for længe for mig, men der ligger flere fine hoteller i byen.

God tur :-)

/Charlotte

Dette er et svar til Ferietips Mallorca

af Ano (30-03-2017 kl. 22:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook