Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

rebecca

27-03-2017 kl. 13:25

Set af 370

forskelsbehandling af sine børn

Jeg har et dilemma jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det eller om jeg skal sige noget til min veninde.
Vi har været bedste veninder de sidste 15 år og kan tale om alt men det her er et meget ømt punkt og ved ikke hvordan jeg skal tackle det.
Hun har to børn en pige på snart 13 og en dreng på 7 år.
Hun fik en fødselsdepression da hun fik sin datter, og tror hendes mødre følelser overfor hendes datter kom meget senere. Med hendes dreng har det været kærlighed ved første blik og han bliver overforkælet, er også en sart og følsom dreng ifølge hende så hun er overbeskyttende. Han opfører sig som en baby og smider sig ned på gulvet og skriver hvis han ikke får sin vilje. Vi er meget sammen og har aldrig oplevet at hun hæver stemmen og siger nej til ham. Med hendes datter tværtimod er hun meget hård. De har konstant konflikter og hun hader sin lillebror. Har sågar set hende skubbe til ham når hun går forbi også er helvedet løs, for min veninde flipper helt ud på hende. Jeg tror simpelthen hun hader sin lillebror pga denne forskelsbehandling. Jeg synes også datteren kan være påtrængende men tror det handler om ovennævnte. Jeg har en datter på hendes alder og hun har spurgt mig flere gange hvorfor deres forhold er på denne måde. Flere af vores fælles veninder har kommenteret det overfor mig, så det er ikke kun mig der observerer det her. Jeg synes det er syndt for pigen. Jeg har en gang prøvet at sige det til hende at hun forkæler ham lidt for meget og er lidt hård ved hende.

Svar til dette indlæg

-2 rebecca 27-03-17
kl. 13:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook