Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

27-03-2017 kl. 07:45

Set af 161

hvor gamle er børnene?

nu er jeg ikke skilt. Men overvejer det regelmæssigt og har gjort i årevis. Lige nu har jeg en mand som er depressiv og enormt selvoptaget og fatter overhoved ikke hvordan hans opførsel påvirker alt og alle i hjemmet...

Men nok om det.

Først vil jeg sige at det lyder til at det ikke er særlig lykkeligt forhold du har. Og i virkeligheden, så tror jeg at du kommer til med at finde ud af at det er meget nemmere at være alene end du tror. Du er alene i forvejen meget af tiden. Og bruger mere energi end du tror på trække rundt på og aktivere en sur mand.

Når min søster blev skilt efter at have overvejet det i årevis, så kom det som stor overaskelse for hende hvor meget nemmere end føre alle de ting hun frygtede var. Jul, ferie, hverdagen? Fordi nu var hun alene og kunne planlægge derefter og skulle ikke bruge tid og energi på at få hendes fuldstændig ansvarsløse exmand til at lave noget.

Så jeg tænker at du sagtens kan. Og det er nemmere end du tror. Hvor gamle er dine børn? Tænker at hvis de er halvstore, så kan de komme af sted selv om morgnen lige som JSB (eller hvad hun hedder) børn gør.

Hvis din mand ikke gider dig og børn, tror du så ikke at ferier bliver nemmere end før? Når det kun er jer og I ikke skal tage hensyn til sur mand? Og ferie behøver ikke koste kassen? Den kan også holdes derhjemme med billige udflugter og bål i haven.

Så min mening er at hvis du er ulykkelig og du ikke tror det bliver bedre så ikke lade denslags stoppe dig. Du skal nok klare det hele og nemmere end du tror.

Solveig

Dette er et svar til Jer der er skilt

af Anno (26-03-2017 kl. 21:08)

Svar til dette indlæg

De er Anno 27-03-17
kl. 16:12

Det bedste jeg har gjort for mine børn JEB 27-03-17
kl. 12:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook