Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mini

02-03-2017 kl. 09:31

Set af 240

hvem gjorde det ondt på?

dig eller din datter? Pas på at du ikke overfører dine egne skuffede forventninger til din datter.

Min far spiller engang i mellem et spil skak med vores søn, og min mands mor tager vores datter med i kirke - ingen af dem kan rigtig finde ud af at relatere til børn, specielt ikke dem af det modsatte køn. Men det er jo bare sådan, de er. Vi og vores børn ved at de elsker os. Og vi har indimellem gode fælles oplevelser alle sammen på rejser eller bare besøg af nogle dages varighed - som forælder kan du kompensere ved at skabe gode oplevelser for hele familien på én gang.

Min egen farmor var ikke meget bedre. Jeg mindes hende så bare - og med stor glæde - for nogle andre ting end min mormor, der var enormt engageret og legesyg.

Dette er et svar til Manglende bedsteforældre

af Ano (01-03-2017 kl. 20:03)

Svar til dette indlæg

Det gjorde ondt på mon datter Ano 02-03-17
kl. 11:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook