Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

02-03-2017 kl. 08:10

Set af 172

ca....

har ikke helt styr på noget som helst med penge... generalt er vi dårlige til at have styr på vores økonomi. Nu er jeg i gang med at øge min pension inbetaling og manden har fået en smule lønforhøjelse, så jeg ved ikke helt hvordan det hænger sammen...

Men nogenlunde sådan:
Vi får nok lige omkring (lige over) 50.000 udbetalt om måneden til sammens.
Jeg overfører 20.000 og manden 17.000 til vores budget konto. Det giver os ca 6.000 hver i lommepenge (bruges på rejser, tøj, børn, det løse).

Så budget er på 37.000. Der i er der mad/husholdning til ca 10-12.000 (alt for meget, vi er MEGET dårlige til at holde den post nede), 17.000 går til huslån (vi betaler ret aggressivt ned, med 7.000 om måneden af vores banklån på huset men vi bliver også færdige med det til sommer, hvor vi så får 5000 om måneden ekstra i mellem hænderne). De sidste 8-10.00 går til forsikringer og foreninger og børns sport. Normalt har vi buffer på budget kontoen, som så spises op når vi rejser eller når der kommer ekstra regninger (fx ejendomskat eller lignende).

Solveig

Dette er et svar til Hvordan bruger I jeres penge?

af Anno (27-02-2017 kl. 21:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook