Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anomor

02-02-2017 kl. 11:57

Set af 88

ja

mærker bliver irriterede. Særlig når glemmer eller begår fejl. Ja de siger kan mærke noget galt Men ellers søde.Var en del sygemeldinger lige fra starten, så overladt til miq selv, vejleder så første dag og så først 14 dage senere igen. Vejleder ekstrem svær at aflæse om det går godt eller skidt.Spørger mig om noget fagligt, kommer med rigtige svar, siger så istedet du gætter vidst. Svarede ikke usikkert.Vidste det var rigtigt. Så bekymrer jeg mig jo selvfølgelig om nogensinde kan gøre noget rigtigt der. Min mand siger jeg har en tendens til bekymre mig for meget,men lettere sagt end gjort. Kørte hen til veninde igår, var der nogen timer ellers isolerer mig for meget Hun kunne slet ikke kende mig, kunne ikke glædes over noget overhovedet. Var slet ikke som den person hun kender mig som. Begyndte også sitre helt vildt. Tror haft stressen længere tid, men først rigtig fået fat nu. Lige nu tror jeg har alvorlig stress/depression. Ligner mig slet ikke, har slet ikke lyst til komme ud af sengen. Total ligeglad, hvordan ser ud i huset. Hvis mand og børn ikke været her ville der stå opvask fra flere dage og vasketøj hobe sig op. Så umiddelbart tror jeg ville ende med, hvis vender tilbage til praktik hurtigt, ville det ende med falde om. Stress jo ikke ufarligt.

Dette er et svar til Siger de noget til det

af Ln (01-02-2017 kl. 17:21)

Svar til dette indlæg

Ok Ln 02-02-17
kl. 17:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook