Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

muttimor

30-01-2017 kl. 15:18

Set af 235

Du er ikke alene

Du er presset og stresset. Jeg synes du skal bede om en psykologtid. jeg gik selv ned for 3 år tilbage efter mange års arbejdspres som sygeplejerske og jeg bad med det samme om en psykolog og det hjalp.

Jeg havde hjertebanken, søvnløshed mv.Jeg fik ingen støtte af min leder, tværtimod.

selvom jeg kun var hos psykologen 3-4 gange fik hun sat en proces i gang hos mig og det var en god oplevelse.

Efter en mrd var jeg tilbage på job igen- meget klogere. 6 andre sygemeldte sig i samme periode og sidenhen har henved 35 spl sagt op.

1 år efter jeg var vendt tilbage til job efter sygemeldning var jeg klar til at sige op- stærkere og mere bevidst om, hvad jeg ville finde mig i og hvad jeg kunne klare.

Nu sidder jeg i et lederjob og har det super godt.

husk på det ikke er dig der er noget galt med- arbejd med det. Tag ansvar og bliv aktiv i din behandling, så skal det gå dig godt. Måske du skal skifte job, måske have andre opgaver?

God bedring og hold os opdateret.

Dette er et svar til stress

af anomor (30-01-2017 kl. 14:36)

Svar til dette indlæg

Det der også stresser anomor 30-01-17
kl. 17:08

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook