Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Stine

29-01-2017 kl. 23:04

Set af 97

Tal med ham, og giv ham klare rammer

Jeg tænker, at han er helt klar til at være uden ble, når han nu har været uden uheld så længe. Men det er åbenbart gået i hårdknude nu.

1: Er der sket noget, der stresser ham (nye søskende, problemer i familien eller i børnehaven)?

2: Er han forstoppet? Det er mange små børn, og det kan gøre det svært at mærke, hvornår man skal på toilettet.

3: Lad være med at sende ham på toilettet hele tiden. Fortæl ham klart, hvornår I sender ham på toilettet (f.eks. når I kommer hjem, efter aftensmad eller lign.). Han skal vide, hvad han kan forvente.

4: Bekræft ham i, at han sagtens kan (for det har han jo vist) - lige nu driller det, men det bliver godt igen.

5: Der skal være hyggeligt på toilettet (evt. med tegneserier og lign.)

Men altså: Jeg aner ikke, hvad der tricker ham, men jeg ville holde ud - han er efter min mening for stor til få ble på igen. Hvad siger børnehaven?

Vh. Stine

Dette er et svar til Hjælp - blefri

af Malene (29-01-2017 kl. 22:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook