Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Kamma

26-01-2017 kl. 10:22

Set af 157

Det er korrekt

..at det for nogle år siden var et 'oprør' på Barcelonetta mod alle de lejligheder der blev lejet ud til turister. Det dræbte det lokale liv fordi folk kun var der kort tid.
Det har myndighederne gjort op med ved at man nu skal have en speciel tilladelse for at må leje lejligheder ud på ugebasis.

Da 'oprøret' stod på var der ganske rigtig bannere på husene, demonstrationer osv. og hvis myndighederne kom og bankede på døren, mens man boede der skulle man sige at man var venner med lejlighedsejeren. Det er dog et par år siden det var sådan og sidst jeg var der (april 2016 og oktober 2016) var der intet spor af disse ting længere. Vi var som turister velkomne alle steder, mærkede ikke nogen dårlig stemning eller blev anklaget for noget som helst. Eneste forskel var at hele set-uppet omkring lejligheden virkede en anelse mere proffesionelt og vi mærkede tydeligt at det nu var gennem et anerkendt bureau og ikke gennem private. Vi kunne i øvrigt se at 2 af 'vores' tidligere lejligheder var inddraget til erhverslejemål.

Jeg har aldrig været utryg i det område, heller ikke om natten, hvor vi selv har været fulde, i byen osv.

Jeg har som tidligere skrevet været der med familien, og havde et par dage alene med min dreng på dengang 10 år - det var der intet utrygt vi. Kender flere veninder der også har været afsted med børn uden problemer - og så er der generelt mange børn dernede.
I øvrigt er det det område vi møder færrest danskere, som ellers er overalt dernede.

Rigtig god tur, og skal du JEB bruge tips, så skriv endelig igen :)

Dette er et svar til du må have haft øjnene lukket

af Mini (25-01-2017 kl. 22:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook