Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

25-01-2017 kl. 18:02

Set af 164

godt nok en dreng her...

men min 12 årige som går i 6 klasse byttede skole her i efteråret. Det har taget mig 3 år at få faren med på at flytte skole... da den altid har været hel gal. Hans gamle klasse var uden kontrol, min søn blev mobbet og generelt var det et dårligt sted hvor læreren havde meget lidt kontrol på noget som helst og når vi fogsøgte at snakke med hende, mente hun at det hele var vores søns skyld... han skulle bare undgå dem som drillede lidt mere...

MEN
her i efteråret fik vi han så flyttet. Til en mindre katolsk privatskole, ikke alt for langt væk. OG det er utroligt hvor godt det er. Barnet trives, bliver ikke drillet, lærer mere, er glad og tilfreds og har et helt andet overskud i dagligdagen. Det eneste vi tænker er hvorfor gjorde vi det ikke for flere år siden (eller manden siger det lidt, jeg ved godt hvorfor ;-(

MEN jeg tror aldrig jeg har hørt om nogen som blev utilfreds efter skoleskifte. Min mening er at når man endelig når til at bytte skole, så er det fordi det er yderst nødvendigt. Synes meget mere man hører at man skulle ha byttet skole før... at man i bagklogskabens klare lys kan se at det skulle man ha gjort for Leyang tid siden...

Så jeg er sikker på at det er det rigtige at bytte. Og mon ikke I begge og alle jeres døtre bliver glade for det.

Solveig, nu med en glad og tilfreds 12 årig ;-)

Dette er et svar til Vi står i den sammesituation

af KanillaS (25-01-2017 kl. 15:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook