Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

20-01-2017 kl. 08:38

Set af 180

kender det godt...

Her har jeg forsøgt at overbevise min kære ægtemand om boligbytte i flere år.

MEN han har det som dig og nægter... er sikker på at huset vil ligge i ruener når vi kommer hjem igen. (skal siges at han/vi har halv-dårlig erfaring, vi fremlejede vores lejelighed en enkelt gang 15 år tilbage til en fælles bekendt og når vi fik den retur var der en del ting som var gået i stykker... nok ikke særlig meget mere end ville ha været i stykker bare af vores eget brug, men det har tydeligvis været MEGET dramatisk for ham, da han siden nægter at overveje boligbytte...)

Jeg personligt ville være meget lun på ideen, synes det er genial måde at rejse på og det ville gøre at vi ville kunne rejse væsentligt mere end vi gør pt. Men det er svært at overbevise manden...

Solveig

Dette er et svar til Mini, vedr. boligbytte?

af Sara (19-01-2017 kl. 00:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook