Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

09-01-2017 kl. 15:43

Set af 112

ohhh ja....

nu bor vi ude på landet og vores børn går til en del.. så det er ret meget der skal køres...

mandag den ene til klaver (hvor man så bare venter da det kun er 22 min han er der)

Tirsdag skal den ene til basket klokken 16:30 og hentes kl. 18:00, den anden til basket klokken 18:00 og hentes 19:30. Så tre turer til og fra basket tirsdag.

Onsdag kun den ene til basket fra 18:00-19:30

Torsdag den ene til basket fra 18:00-19:30

og fredag den ene til basket fra 16:30-18:00

Lørdag så går den ene til fodbold kl. 9:30-11 og så begge børn til basket fra 12:00-13:30 (altså når der ikke er stævner).

Derudover så har vi næsten alle weekender basketball stævner og ca 2 gange om måneden fodboldstævner...

Det er meget kørsel... specielt når man er alene hjemme og så skal forsøge at nå aftensmad og lektier oveni om eftermiddagen...

Sovleig

Dette er et svar til Kørsel fritidsaktiviteter

af Lise (09-01-2017 kl. 12:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook