Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Bille

07-01-2017 kl. 11:24

Set af 211

Har næsten tabt underkæben

af bare undren over dit indlæg. Kan slet ikke forstå hvordan 10-årige tøser kan opføre sig sådan - og får lov til det.
Undres også over at de voksne i skolen bare kan sige alt er fint. Hvis jeg var dig så ville jeg råbe højt - rigtig højt - overfor lærere, skoleledelse og forældre og få det her løst. De der møgtøser (ja undskyld, men det er de jo) skal lære nu hvordan man opfører sig overfor andre - også for deres egen skyld). Det kan jo ikke passe sådan en flok skal styre det hele. Er der ikke andre end din datter der er udenfor? Så kan I jo evt. tale med de forældre først. Og hvad med drengene i klassen - hvor er de?
Har sgu helt ondt i maven på din datters vegne, for man skal dælme ikke komme grædende hjem fra skole hver dag.

Dette er et svar til Piger 4 klasse (1)

af Mor (07-01-2017 kl. 10:18)

Svar til dette indlæg

Jeg ved at det Anno 07-01-17
kl. 11:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook