Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

JEB

06-01-2017 kl. 08:46

Set af 267

Jeg undres...

Over at du mener det er en del af din svigerfars opgave at passe jeres syge børn og hjælpe jer økonomisk...?
Hvis man sætter børn i verden, så et det ens opgave som forældre at løse det opgaver der er, inkl. at passe syge børn. Jeg kan slet ikke få øje på det kan være bedsteforældrenes.
Og hvis man har en stram økonomi, så må man prioritere. Forsørgerpligten stopper når man fylder 18 år. Og at du mere eller mindre har en forventning om økonomisk hjælp fra familien, synes jeg faktisk er temmelig egoistisk.
At din svigerfar så åbenbart slet ikke har interesse i børnebørnene, så er jo et valg, en prioritering. Som en anden skriver, så nægter han sig selv den glæde at have et tæt forhold til dem, og det bærer de nok med ind i deres voksne liv. Men det må svigerfar så også leve med. Men valget er stadig hans.
Ikke alle er familie mennesker. Vi er ikke ens. Og det skal respekteres.
Min søster, som er pædagog, meddelte da jeg fik børn at jeg aldrig skulle spørge om hun ville passe dem, for det ville hun ikke. Det er hendes valg og de respekterer jeg fuldt ud. Kunne aldrig blive et issue imellem os. Min mor er desværre død, og min far bor langt væk.

Dette er et svar til Anspændt forhold familie

af Mette (05-01-2017 kl. 17:16)

Svar til dette indlæg

Ja enig. Kunne forstå hvis der Anno 06-01-17
kl. 08:58

Enig med JEB Lisa 06-01-17
kl. 08:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook