Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

15-12-2016 kl. 14:28

Set af 330

altså; det er bundulovligt!

det er det, der er hele humlen i denne tråd! Mindreårige er ifgl lovgivningen beskyttet mod voksne, der synes, de "burde" have 250.000 kr. Og gudskelov for det!

Den eneste måde, manden kan få penge på, er hvis TS beslutter at renterne af gevinsten skal tilfalde familiens fælles økonomi, til at dække "driftsudgifterne" til drengen. I så fald kan manden jo vælge at dele et beløb svarende til renteindtægten (max 20000) i tre til drengens søster og hans egne to døtre.

Men det bliver jo højst omkring 6000/barn om året i 5 år. Og spørgsmålet er også om TS har lyst til denne model efter at have set den grimmere side af manden.

Dette er et svar til Jeg bliver nødt til

af Anni (15-12-2016 kl. 14:05)

Svar til dette indlæg

Nogen gange bliver man helt glad for Lone Møller 15-12-16
kl. 16:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook