Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

13-12-2016 kl. 13:37

Set af 130

Da mine var 11-12 år gamle

Spillede de en del Fifa, Skate 2 og Skate 3, modern warfare, call of duty og GTA.

Jeg syntes ikke GTA er værre end så mange andre spil, og slet ikke hvis man gerne vil gennemfører spillet, hvis man kun er ude på at plaffe løs og stjæle biler, så kunne man jo sætte tidsmæssige restriktioner på....

Selvom de ikke spiller det hjemme, så kan jeg love dig for at de knokler det igennem så snart de er hos kammerater der har det. Så man kan ikke komme helt udenom det spil..

Men sådan er vi jo alle så forskellige i meninger, og det er helt ok, jeg siger ikke at min metode er bedre end andres... Men spørg hvad han kunne tænke sig at spille..

Mange julehilsener
Mia, Tobias og Oliver 020702 (som hverken stjæler biler, tæver andre eller skyder med andet end nerf på trods af de har spillet GTA i flere år .... (skrevet med smil på læben)

Dette er et svar til PlayStation 4

af Mette (12-12-2016 kl. 05:02)

Svar til dette indlæg

Kunne have skrevet det samme... Mutti 13-12-16
kl. 15:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook