Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

09-12-2016 kl. 12:33

Set af 184

ikke så meget i år...

for det første ønsker begge børn sig ingenting i julegave i år (det er to drenge på 10 og 12 år) andet end de begge mener de godt kan bruge en ny iPad. Det er jeg så enig med dem i, da de altid slås om at bruge min nye iPad...

For det andet så er jeg først lige nu begyndt at få løn igen, så er det også en del andre udgifter som ligger og venter her i huset, så jeg synes nok at 3500 per barn er lige i overkanten...

Hvad de så får aner jeg ikke.... og jeg aner ikke hvad jeg skal købe fra mine forældre... Men jeg forventer at bruge omkring 1000 per barn fra os og ca 300 fra mine forældre. Derudover får de for ca 500 fra mine svigeforældre, ca 500 fra min svoger og familie og ca 400 fra min søster og familie.

Jeg kommer til gengæld til at bruge næsten 3000 på gave til manden... det er så kursus til jagttegn, noget han ønsker sig og nok alligevel vil bruge penge på... så er det lige så godt være gave ;-)

Solveig

Dette er et svar til økonomi i december?

af Mini (08-12-2016 kl. 14:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook