Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

05-12-2016 kl. 10:48

Set af 163

har varieret meget...

vi har fx haft i den ene af mine børns klasser er engelsk lærer som sådan set ikke dukkede op i 1,5 år, eller nej, hun kom ca hver anden måned i ca 1-2 dage, og så sygmeldte hun sig igen de næste 8 uger...

Men så slemt som du har det har vi ikke haft... ikke mine børn. Men pararel klassen til den ene var uden klasselærer (igen samme system, blev gravid, sygemeldt, kom i 2-3 dage, sygemeldt... og så barsel og så videre barsel efter 2 dage og....) i 2 år. OG det betyd at min søns super dygtige klasselærer ofte havde begge klasser i dage og uge vis... ingen vikar...

vi har taget konsekvensen hos den ene af sønnerne og han er startet i ny privatskole. Hos os var det dog ikke hovedsagligt grundet vikarer (selv om det også var et problem) men at han ikke trives i sin klasse og hans klasselærer er en idiot (eller hun mener ikke der er problemer når børn mobbes... så skal de bare la være at gøre ting som gør de mobbes...)

Så nu har vi en i den lokale folkeskole som trives fordi han er så heldig at have skolens dygtigeste folkeskolelærer.. den anden er super lykkelig i sine nye privat skole hvor der er styr på tingene...

Solveig

Dette er et svar til Vikardækning

af JEB (05-12-2016 kl. 09:39)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook