Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

29-11-2016 kl. 11:23

Set af 166

hvis du er hurtigt sulten

så køb et æg og sæt det ovenpå den ene halvdel af rugbrødskiven og så er du kørende langt ud på dagen. Æg giver enormt stabilt blodsukker. Personligt spiser jeg for tiden 1/2 skive rugbrød med masser af hytteost (meget protein og meget lidt fedt) samt ca 1 peberfrugt ovenpå. Fylder godt nok for mig, men jeg er også ikke rigtig sulten om morgenen. Faktisk spiser jeg normalt ikke morgenmad, men tager den der 1/2 rugbrødskive klokken ca 10. Faktum er at selv om jeg står op kl. 6 så der går 3-4 timer før jeg er sulten (ofte spiser jeg overhoved ikke før frokost) og jeg bliver ikke mindre sulten om formiddagen/frokosttid ved at spise noget klokken 7...

Solveig

Dette er et svar til Takker for svar

af Mie (29-11-2016 kl. 10:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook