Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

25-11-2016 kl. 10:15

Set af 255

Det har han ikke ret i

Hvis man kan finde en deleordning med både børn og penge er det fint. Men det er langt de færreste der kan det.
Vi har en 10/4 ordning og min ex betaler til mig (børnene), til gengæld betaler jeg ALT! Han kunne ikke drømme om så meget som at købe et par strømper til dem, på trods af at han er adm. direktør og tjener langt over 1 million om året.
Vi har en aftale om at han betaler x % mere, men jeg kunne godt får meget mere, hvis jeg gik til statsforvaltningen, men da jeg selv tjener godt, mangler ungerne ikke noget så det er ok. Vi var nødt til at gå gennem vores advokater for at få lavet en aftale :-(

www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=8841

Her kan du se satserne. Hvad du tjener har intet med sagen at gøre, det er kun hans indkomst, og da han kun betaler deres sport, så skal han betale til dig. Som du kan se kan du faktisk få det dobbelte af det du får nu.

Du sender bare en ansøgning til statsforvaltningen, så bliver han tjekket hvad han tjener og bedraget sættes efter dette. Og hvis du søger med tilbagevirkende kraft, så får du faktisk det.

Dette er et svar til Børnepenge

af Ano (24-11-2016 kl. 20:34)

Svar til dette indlæg

Tusind tak for svar Ano 25-11-16
kl. 15:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook