Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Gizmo

01-11-2016 kl. 18:32

Set af 279

Tak for svar

At give ham en uges ferie er ikke en option. Det ville min mand slet ikke kunne kapere. Han har allerede givet mig skylden for at drengen er gået ud fordi jeg gav ham lov til at holde fri da han havde læsefri og tidligt sommerferie, i stedet for at give ham en masse opgaver mens vi andre var af sted. Og jeg synes nu nok også det må være nok med den uges efterårsferie han lige har haft.

At snakke med ham går bare rigtigt dårligt. Han mener ikke jeg er i stand til at sige en fornuftig sætning. Alt hvad der kommer ud af min mund må absolut være 30 år forældet.

Og hvis ikke jeg sætter nogle grænser for ham, så er jeg lidt bange for at han sumper helt. At han ikke vokser. Er bange for at han ikke er moden og ansvarlig nok til det.

Jeg prøver faktisk lidt at give ham nogle grænser men også lidt luft, samtidigt med at manøvrerer som en lus imellem to negle, for manden synes absolut ikke at jeg er streng nok.

Men meget meget rart at høre jeres meninger. Så kan jeg tænke lidt over det. Min bror har også lige fortalt at vi skal rose ham for at melde ud at det ikke var det rigtige for ham, for det ville også være spild af tid. Det er ikke ligefrem det vi har gjort.

Dette er et svar til Må jeg spørge

af Gizmo (01-11-2016 kl. 11:57)

Svar til dette indlæg

Det er da ikke godt hvis du og din mand Nansen 01-11-16
kl. 20:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook