Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

01-11-2016 kl. 10:35

Set af 236

well...

jeg blev jo arbejdsløs for omkring 1 år siden. Og der brugte jeg lejligheden til at gøre et hæderligt forsøg på at finde mig arbejde som ikke var inden for samme branche og med samme opgaver som jeg har ellers haft de sidste 15 år.

Jeg har længe været klar over at det nok ikke var lige mig... det var heller ikke noget jeg har som sådan selv aktivt valgt, det er mere at jeg endte der for ren tilfældighed og så var det bare altid nemmere at blive ved der... nu når man har erfaringen så får man nemmere job...

Men nu har jeg nyt job. Godt nok bruger jeg min tidligere erfaring, delvist. Og ville ikke ha fået jobbet uden mine 15 år i den gamle branche, men arbejdet er alligevel i anden branche og arbejdsopgaverne er helt anderledes. Så det er overhoved ikke det samme...

Jeg skal lige vænne mig til at gå alene hjemme på arbejde. Men synes til videre at mine arbejdsopgaver er sjove. Og tror jeg bliver skidegod til det og at det passer mig meget bedre end det jeg har lavet de sidste 15 år.

Nu har jeg lang videregående uddannelse. Og arbejdede inden for niche-branche, som er meget specifik og man ikke kan uddanne sig til i skolen... noget man lærer af at være i branchen. Også en grund til at det er svært at slippe væk og nemt at blive - da det så også giver mangel på arbejdskraft og høje lønninger.

Men jeg har altså min kandidat at falde tilbage på og det gør jeg oså nu delvist ;-)

Så ja, kender det at ville væk fra det gamle. Forskellen er at jeg har vidst i lang tid at jeg ikke gad det gamle mere OG at jeg ikke kunne li det...

Solveig

Dette er et svar til Pyha kender I dette??

af Lenelll (01-11-2016 kl. 10:23)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook