Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LiSi

27-10-2016 kl. 08:37

Set af 266

Også her

For fem år siden var jeg leder med 45 + timer om ugen. Jeg hadede det. Min stilling blev nedlagt, og jeg kom på 30 timer og med bedre arbejdstider. Så nu mine børn om morgenen, var mindre træt (mødte nu to timer senere) og havde to timer til mig selv hver eftermiddag.
Alt burde være perfekt, men endte med en mild depression. Alt det tid til mig selv, gav tid til at tænke for meget, og jeg blev doven, for det jeg ikke nåede denne eftermiddag, kunne jeg jo bare nå i morgen.
Jeg er stadig i den samme stilling, men er faktisk begyndt at gå med aviser en dag om ugen, en dag om ugen ordner jeg vasketøj, har lavet en liste med ting jeg skal gøre hver dag (motion, træne min ryg, læse med børnene osv). Det har hjulpet meget på rastløsheden at sætte lidt system i fritiden. Tror ikke mennesker har godt af at ha for meget tid til ingenting :)

Sara

Dette er et svar til Utilfreds med mit liv

af Ano på den her (24-10-2016 kl. 20:10)

Svar til dette indlæg

Det kommer vel an på, hvad man fylder Kathrine 27-10-16
kl. 09:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook